2024-02-29

Viszlát, programmatic! Prémium hirdetési környezet nyitó oldalainkon

Digitális médiatermékeink nyitó oldalain 2024 év elején megszüntettük a programmatic kampányok futtatását, a blikk.hu nyitó oldalán pedig a legalsó zónába szorítottuk azt. Olvasóink így egy letisztult, átlátható felületen jutnak el híreinkhez, és a kiemelt márkahirdetések is olyan környezetbe kerülnek, ahol valóban érvényesülni tudnak.

Digitális kiadványaink mindegyikét érinti ez a változás:

  • a leglátogatottabb hazai hírportált, a blikk.hu-t,
  • a női szegmens élmezőnyében teljesítő kiskegyed.hu-t,
  • a havi látogatók számát tekintve vezető hazai sportoldalt, a sportal.hu-t,
  • a minden platformján népszerű glamour.hu-t, amely 2023-ban átvette az online glossy szegmens vezető pozícióját,
  • a hazai egészségügyi média TOP3-as szereplőjét, az egészségkalauz.hu-t,
  • valamint a fiatalos és a social médiában is izmos noizz.hu-t.

A programmatic hirdetéseket digitális kiadványaink teljes nyitóoldaláról, a blikk.hu esetében a nyitóoldal felső kétharmadából, azaz a legfrissebb és a kiemelt híreket tartalmazó blokkból távolítottuk el. Ennek köszönhetően olvasóink egy letisztultabb környezetben jutnak hozzá híreinkhez és a környezetükben fennmaradó kiemelt márkamegjelenésekhez. 

Viszlát, programmatic! Hello, prémium hirdetési környezet!