Sportal.hu néven ma új digitális sportplatformot indított Magyarországon a Ringier Sports Media Group, szoros együttműködésben a Ringier Hungary médiavállalattal. A sportal.hu a nap 24 órájában video-alapú hírekkel, kommentárokkal, elemzésekkel, interjúkkal, statisztikákkal és élő eredményeket látja el a magyar sportrajongókat. Közép-Kelet-Európa piacvezető digitális sporttartalom-gyártója, a Ringier Sports Media Group stratégiai szakértelmének és technikai know-how-jának támogatásával a sportal.hu hamarosan a magyar sportmédia piac meghatározó szereplőjévé válik.
„Örömmel tölt el, hogy a sportal.hu mai elindításával a Ringier Sports Media Group tovább bővíti Sportal médiamárkájának jelenlétét Közép-Kelet-Európában. Szeretettel várjuk a magyar sportrajongókat naprakész sporttartalommal, releváns tényekkel és számadatokkal a sportal.hu-n. Magyarország kiváló sportkultúrával és jelentős rajongótáborokkal rendelkezik, ezért a sportal.hu vonzó hirdetési felületet jelent majd a különböző hirdetői körök és vállalkozások számára”
– mondta a platform indulása kapcsán Stilian Shiskov, a Sportal Media Group CEO-ja és a Ringier Sports Media Group Senior Partnere.
„Globális perspektívából nézve egyre inkább a sportmédia az a hely, ahol a sportközönség, a játékosok és a hirdetők egyazon platformon találkoznak. A Ringier ebbe a rendkívül vonzó szegmensbe fektet be, és a vezető digitális sportmédia márkákat a Ringier Sports Media Group égisze alatt egyesítve világszerte vezető szereplővé szeretne válni. Ma a Sports Media Group olyan márkákat tudhat portfóliójában, mint a sportal.bg és a sportal365 Bulgáriában, a Gazeta Sporturilor Romániában, a sportal.rs Szerbiában, a sport.sk Szlovákiában és a Pulse Afrikában. A LiveScore Csoportba való közelmúltbeli befektetésünk egy újabb meghatározó lépés volt afelé, hogy közös technológiákon alapuló innovatív termékeket fejlesszünk és hasznosítsuk a know-how csere előnyeit. A Ringier Sports Media Group portfóliója fúziók és felvásárlások, valamint új termékbevezetések révén tovább bővül a következő hónapokban. Izgatottan várom a magyar sportal.hu fejlődését!”
– tette hozzá Robin Lingg, a Ringier Sports Media Group igazgatótanácsának elnöke.
Együtt a lelátón! – ezzel a szlogennel és hazai viszonylatban jelentős létszámú, 22 fős szerkesztőséggel startolt el a sportal.hu. A Kecskés István főszerkesztő vezetésével induló hírportál célja, hogy azonnali sporteredményekkel és a legrelevánsabb nemzetközi és hazai sporthírekkel lássa el a szurkolókat. A tartalmi formátumok között nagy hangsúlyt kapnak a saját gyártású és a felhasználók által generált videós tartalmak. Ehhez a kiadó év végére egy saját, élő bejelentkezések sugárzására is alkalmas videóstúdió felállítását tervezi.
„Nálunk a hazai sportrajongók igénye, érdeklődése az első. Nekik írunk, az ő szemükkel nézünk és velük együtt szurkolunk a lelátón. Remek szakmai csapat állt össze erre a feladatra, akik a hét 7 napján folyamatosan azon dolgoznak, hogy hiteles, gyors hírekkel és szórakoztató videós beszámolókkal lássa el a sporthírekre éhes közönséget. Megtisztelő számomra, hogy a szerkesztőség szakmai vezetését én láthatom el”
– mondta a híroldal indulásáról Kecskés István, a sportal.hu főszerkesztője.
„A sportal.hu indulásával egy új sportmédia-platformmal bővül a hazai tartalomkínálat. Jelentős lépés számunkra, hogy a Ringier Sports Media Group Magyarországra hozza vezető nemzetközi médiamárkáját, a Sportalt. A következő hónapokban a sportal.hu lelkes és felkészült szerkesztőségi csapata azon fog dolgozni, hogy ez a márka Magyarország piacvezető sporthír-platformjává váljon. A sportal.hu a sportgazdaság aktív szereplőjeként mind az olvasók, mind a szurkolók, mind pedig az iparági döntéshozók teljes körű kiszolgálására törekszik. A sportal.hu a mai nappal részesévé válik a sportal.bg, a sportal.ro és a sportal.rs testvérportálok sikersorozatának”
– fogalmazott Kovács Tibor, a Ringier Hungary ügyvezető igazgatója.
A Ringier Sports Media Groupról (RSMG)
A Ringier Sports Media Group a sportmédia nemzeti piacvezetőit globális technológiai megoldásokkal egyesíti. A jelenlegi 7, valamint a hamarosan csatlakozó márkáival az RSMG havonta több mint 30 millió sportrajongót ér el Közép-Európától Nyugat-Afrikáig. Az RSMG-t 2022-ben alapította a svájci székhelyű média- és technológiai vállalat, a Ringier AG. A családi tulajdonban lévő vállalkozás közel 190 éve hisz a vállalkozói szellemben, az együttműködésben, az innovációban, a bizalomban és a bátorságban. www.ringiersportsmediagroup.com
A Ringier Hungary-ről
A Ringier Hungary Magyarország egyik legnagyobb médiavállalata, amely 1993 óta van jelen a Magyar médiapiacon. Portfóliójába olyan erős márkák tartoznak, mint a 20 éve piacvezető Blikk napilap, a legolvasottabb híroldal, a blikk.hu, a népszerű Kiskegyed hetilap és a kiskegyed.hu, a jól ismert GLAMOUR vagy az EgészségKalauz.hu. Számos további nyomtatott és digitális kiadvány teszi sokszínűvé a kiadó kínálatát, amelyhez 2022 októberében csatlakozik a sportal.hu. www.ringier.hu