21 százalékkal nőtt digitális portfóliónk átlagos napi egyedi látogatóinak száma januárban. Ezzel a Ringier Hungary könyvelhette el a legnagyobb bővülést, megelőzve a fő versenytársakat: az AtMediát, az Indamediát, a Mediaworks-öt és a Central Médiacsoportot.
Az Egészségkalauz és a Sportal.hu 25-25 százalékkal, a Glamour 10, a Kiskegyed pedig 6 százalékkal erősödött az előző hónaphoz képest.
Januárban piacvezető a Blikk
Megelőzve a 24.hu-t, az Origót és az Indexet, 3,8 milliós havi eléréssel és naponta átlagosan 962 ezer egyedi látogatóval piacvezető helyen zárta az első hónapot a Blikk.
Az online glossy szegmens élén a Glamour
1,7 milliós total havi eléréssel 7 hónapja őrzi piacvezető pozícióját a Glamour a hazai glossy szegmensben. Januárjában már a napi átlagos egyedi látogatószámot tekintve is a dobogó legfelső fokára lépett elő, 130 ezer RU-s teljesítményével megelőzve a joy.hu-t. A Glamour cikkei az év első hónapjában 30%-kal több 18-49 év közötti női olvasót értek el, mint 2022 decemberében.
1,1 millió egyedi felhasználó a Sportal.hu-n
Több mint 1,1 millió egyedi felhasználójával havi elérésben dobogós helyen, a sport szegmens TOP3 helyezettje között végzett januárban a Sportal.hu.
TOP3-ban a Kiskegyed
Az október óta tartó stabil növekedést követően 2023 elejére a Kiskegyed nemcsak napi, de havi egyedi látogatószámban is megelőzte a life.hu-t, ezzel biztosítva harmadik helyét a női online szegmens élmezőnyében. A Kiskegyed-et naponta átlagosan 271 ezer, míg havonta 2,3 millió felhasználó olvassa.
Nagyot bővült és második helyen áll az Egészségkalauz
Az egészség tematikájú oldalak között második helyen teljesítő Egészségkalauz negyedével növelte a napi egyedi látogatók átlagos számát, így mindössze 27 ezer RU választotta el az első helyezett házipatika.hu-tól.
Teljes havi elérésben szegmenselső a Noizz
A Noizz teljes havi elérése tovább növekedett januárban, így változatlanul őrzi piacvezető pozícióját a konkurens player.hu és ign.hu előtt.